PERSBERICHT Thunderbolts wordt Gamers’ Guild

Vanaf 1 januari 2017 verandert de naam van de Thunderbolts

26 december 2016: Na een democratisch proces hebben de leden van onze club gekozen voor een nieuwe naam. Ze kregen eerst de kans om zelf namen op te geven. Daarna konden de leden uit alleopgegeven namen een top drie kiezen. Ten slotte werd uit de top drie een nieuwe naam gekozen. Aangezien er een gedeelde eerste plaats was bij de top drie hadden we een spannende stemming verwacht, maar na dag 1 was het al zeer duidelijk welke naam ging gekozen worden. Vanaf 1 januari 2017 zullen de Thunderbolts bekend staan als de Gamers’ Guild. Deze naam won met 50% van alle stemmen.

Wij nemen dan ook vanaf 1 januari 2017 afstand van de naam, en enkel de naam, “Thunderbolts”. Alle andere zaken blijven bestaan in hun huidige formule en worden gekoppeld aan de nieuwe naam, Gamers’ Guild. Alle evenementen die onder de naam “Thunderbolts” werden georganiseerd, waaronder Warcon dat een samenwerking is tussen de Gamers’ Guild en Red Barons, blijven uiteraard door ons georganiseerd worden, maar dan onder de naam Gamers’ Guild. Dit betekent ook dat wij blijven deelnemen aan alle evenementen waar we reeds aan deel namen zoals Comic Con Gent, F.A.C.T.S. en Crisis.

Indien er een nieuwe vereniging uit de grond wordt gestampt door derden met de naam “Thunderbolts”, heeft die in geen enkel instantie iets te maken met de huidige vereniging en met het verhaal dat we al 10 jaar naar buiten brengen. Die club zou dus volledig losstaan van ons en alle evenementen die onder die naam worden georganiseerd, hebben geen verband met de Gamers’ Guild.

De Gamers’ Guild is enorm verheugd en trots dat haar naam enkel en alleen door de leden werd verkozen. Nu we weten onder welke naam we verder zullen werken, is het tijd om te focussen op onze leden, onze partners en vooral onze toekomst.

Wij kijken alvast uit naar het nieuwe jaar en hopen op een berg van leuke spelletjes om met al onze leden te spelen en te delen!

Met vriendelijke groeten

Jacky De Schepper